Ingrid kocht dit werk met lood getiteld '7 banen'
Dit schilderij hangt in de hal als je binnen komt. 
Tijdens het koken kijk ik vaak even opzij en dan geniet ik van de kleuren.
Ik hou van die grijsgroene tinten en de rust die er vanuit gaat.

Wilna, eigenaar van 'Ontluiken'
Heel blij ben ik met je schilderij 'Ontluiken'.
Het zijn mijn Nevelen van Avalon.
Het mysterieuze verhaal van Arthur en de ronde tafel kwam al in de jaren 70 op mijn pad.
Wat mij aanspreekt is het licht en de ruimte die jouw 'Ontluiken' in mij oproept.

Nieuwe eigenaar Wim
'Als geoloog herken ik de bodemlagen in het werk. Dat vind ik interessant om te zien.'

Ingeborg over haar sprookjeslandschap
'Het schilderij blijft me boeien vanwege de warme uitstraling. Het is een beetje sprookjesachtig en de mooie, zachte kleuren spreken me aan.'

Hannelore van bedrijf Palga, Houten
'Je kunstwerken hangen weer prachtig'.

Paul en Rita, eigenaars van Opperlaag V
Het schilderij voelt als een tweede 'huid' en is niet meer weg te denken uit onze kamer.

Claar en Jan, kopers van Laagland X
Dat groen samen met het lood sprak ons zeer aan.
Het voegt iets toe aan ons interieur en hangt op een ruime muur waar het schilderij de volle aandacht krijgt.

Ingeborg, eigenaar van klein tweeluik Laagland
Elke morgen als ik beneden kom, gaat de zon een beetje schijnen.

Wick Swart, partner van kunstenaar
Het is een voorrecht om met een kunstenaar samen te wonen.
Elk kwartaal hangt er weer nieuw werk in huis wat het hele interieur opfrist.

Henk, eigenaar van Eufraat & Tigris:
Van dit prachtige werk ben ik sinds kort de gelukkige bezitter. Het doet mij vooral denken aan de de tijd op Walcheren in de jaren zeventig en tachtig; de inham bij de 'dishoek' waar ieder jaar het meeste zonlicht van Nederland schijnt. Nu kan ik er iedere dag van genieten op een grote witte muur van 20m2. Ik heb grote bewondering en dank voor dit mooie werk.

Eigenaar Jan-Willem Teisman over zijn schilderij 'Zonder titel'
Groningen, een dijk van een provincie. Dankzij een dijk van een vader, en zijn vader, wier bloed door mijn aderen stroomt. Links de uitgestrektheid van water en rechts oneindig land. Besneeuwd, bevroren, met liefde bebouwd of onbehouden omgeploegd. Elke golf nog te bevaren. Groen en blauw in één kleur samengevat.
Mijn pad - De weg die ik in twee richtingen tegelijk bewandel. De ene richting is niet beter of slechter dan de andere. De wederzijdse invloed is in balans en omkeerbaar.
Ergens op de dijk, mijn pad, overzie ik de grootsheid van het eindeloze.

Eigenaars van Landscape I in IJburg
Eigenlijk wilden we een rustgevend blauw landschap van riet. Zo legden we de verbinding tussen het buitengebied op IJburg en onze woonkamer. Toen het schilderij uitgepakt werd en zijn plek kreeg waren we teleurgesteld. Het leek wel of het schilderij een beetje wegviel en te klein was. Toen hing de kunstenaar dit schilderij op. Ja, dit was het. De perfecte combinatie met de omgeving er om heen. Door de kleuren was het aanwezig en vulde de ruimte.

Wilna, eigenaar van the Key:
Het schilderij 'The Key' hangt al een tijdje en ik geniet er elke dag van. Mijn eerste gevoelens gingen naar de uitersten die in het werk aanwezig zijn: het grove touw, het slot en het lood. De kleuren raakten mij bijzonder toen ik voor het schilderij stond en ik voelde ook duidelijk 'dit is voor mij'. 
De warme kleuren maken me blij van binnen en verwijzen naar het licht dat voor mij zo belangrijk is. De uitstulpingen die als het ware van onder het zware lood vandaan kruipen, om ontsloten door het slot, op verkenning uitgaan.
Zo ervaar ik op dit moment mijn leven: onderhuidse blokkades opruimen zodat vanonder dat lood, wat ook een stukje van mij is, het licht en de verfijning naar buiten kan stromen.

Eigenaars van 'Gedragen'
De titel van de kunstenaar raakte al gauw in de vergetelheid. De nieuwe eigenaars vielen voor de kleuren van het werk en het beeld. Ze zagen bovenaan een soort diertje dat ze liefkozend 'het bokje' noemden. Het bokje siert nu al jaren hun woonruimte in Zeist.

In bedrijf
Deze business lounge is ingericht met rood meubilair. Door de toevoeging van het rode schilderij wordt het een geheel. Het is een actieve ruimte om te werken en te netwerken. 

Recensie Thea Figee in AD/UN mei 2008
De uitstraling van deze schilderkunst is scherp, confronterend, maar ook boeiend. Je zoomt in op een schilderslinnen vol interessante krassen, hobbels, doorleefde structuren en aardse kleuren. Je kunt ze vertalen naar maanlandschappen, dwarsdoorsnedes van een aardkorst of uitvergrotingen van huidporiën. De meeste schilderijen hebben door een prominent aanwezige horizon een landschappelijk karakter. Onder de horizon. Daar gebeurt het. Je kruipt als het ware in de huid van het schilderij en komt in een wonderbaarlijke wereld van gangen, stelsels, vaten en cellen. 
Tentoonstelling RIVM 2008 - serie Huidlandschappen